subota, 17. ožujka 2012.

LAMPE

Ola...nije me dugo bilo, pa se ispričavam svima što sam Vas zanemarila. Pripremam se trenutno za VELIKI USKRŠNJI SAJAM UNIKATA u Domu sportova kod nas u Zagrebu 31.03.2012 (evo i plakata)...
  

pa radim, izrađujem, kombiniram, ljepim, živciram... Uzbuđenje je veliko zbog toga što svoje radove po prvi puta izlažem u javnosti (nažalost prijatelji se ovog puta ne računaju)... UH, nadam se da će sve ok proći. Izlagat ću satove (koje ste vidjeli u prijašnjem postu) i lampe. Lampe sam radila od običnih keramičkih vaza za cvijeće, sjenila su neka kupljena, a neka rađena ručno od tvrđega papira koje se kupi u svakoj papirnici.  Stoga, eto uploadam par slikica koje će ljudi imat prilike vidjeti, kupiti, naručiti na sajmu 31.-oga! Enjoy! 











Broj komentara: 26:

  1. Divna mi je ova sa kamejom, a najlepsa ova sa suncokretima :) Radujem se jos jednom novom licu na mom blogu !!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala :) Upravo sam tu sa suncokretima prodala :)

    OdgovoriIzbriši
  3. bravo,samo hrabro! neka te ne bude strah,ja sam imala vise skupnih izlozbi i lipo je kad sira javnost vidi tvoje radove a ti slusas kako se dive djelima.... napravi vizitki dovoljno,a za prvu ruku mogu posluzit i na običnom kopirnom papiru. drago mi je da sam pronasla još jedan domaći blog. nego,kako provućes ovaj dio za struju na lampu? ja bi to volila isto probat a neznam kako da krenem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala na savjetima. Imam odmah pitanje za tebe... Da li se uspije šta prodati po tim sajmovima? Baš ovih dana razmišljam kako mi stol treba izgledat, kako da napravim sve te promidžbene materijale, cijena, pa hoće li mi uopće svi ti radovi stati na stol.... UF!! E da, šta se struje tiče to imam malu pomoć - tata. Po struci je električar pa mi on to taj čas napravi. Pokušat ću ti opisat proces, malo je kompliciran, a ide ovako: Najprije se istokari od drveta (ja koristim dasku debljine 2 cm) kao neki poklopac koji će sjest na grlo vaze (znači poklopac ovisi o veličini grla vaze), u sredini tog poklopca izbuši se rupica kroz koji kasnije provučeš cijevčicu(ako se ne varam to je cjev s navojem, pogledaj staricu www.tapiker.hr pa klik na katalog, pa klik dijelovi za lampe) za koju je pričvršćeno grlo, a unutra (u cjevčici) je kabel. Nakon toga na vazi na dnu sa strane izbušiš (sa posebnim borerima za staklo koje kupiš u bauhausu, cjena cca 100 kn) malu rupicu kroz koju izvučeš kabel van i na kraju nadoštukaš onaj prekidač koji pali-gasi lampu i utikač u struju. A taj dio imaš za kupiti u bauhausu i cijena je oko 30 kn. Nadam se da si pohvatala kako ide.. ako koji dio nije jasan pitaj. Sretno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala na linku, samo hrabro, i ja sam bila prvi put ovog veljače na obrtničkoms sajmu u Domu hrvatskih branitelja u Puli, sa svojim lavanda vrećicama, sretno. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala Vam. I kako je prošlo? Jeste prodali šta?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro, prodano, poklonjeno ili jednostavno change s bocom vina ili ulja, tako to ide sa susjedima na štandu. Pozdrav. Loredana

      Izbriši
  7. Pozdrav Andrea i hvala na posjeti. Tvoj blog mi se sviđa , a osobito radovi. Ne mogu se odlučiti koja mi je ljepša , suncokreti ili ona s ružama. U svakom slućaju prelijepo !

    OdgovoriIzbriši
  8. The 3rd one ( bed lamp ) is so classic! I love it<3:)
    Btw, I love ue blog, too<3:)

    Following you:)
    It'll be so nice, if you follow me back:)

    Have a sparkling day!
    xoxo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Ruth :) Of course I'll follow your blog. Have a nice day :)

      Izbriši
  9. aaw...love all the lamps...they are fantastic
    btw mabbe we can follow each other?
    jessillesilv.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Hi sweetie,

    You have to know, your blog is adorable and interesting! Wow..really lovely lamps! Love your blog:)

    Wanna follow each other?

    Have a nice day!
    -Inggrid
    http://miss-monaa.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlične su ti lampe, zelena mi je nekako naj :)

    OdgovoriIzbriši
  12. draga moja sugrađanko ...lampe su ti predivne ...svaka je posebna na svoj način ...želim ti puno uspjeha ...i dalje budi kreativna ...i vesela ...pozzz od srca ...

    OdgovoriIzbriši
  13. likeeee your blog lovely,
    keep posting and go for it!!! :)

    XO

    OdgovoriIzbriši
  14. you have such an amazing blog ! so lovely <3 !
    it would be amazing if you would check out my blog too:

    My Blog - pocketful of dreams

    OdgovoriIzbriši
  15. Prekrasno!!!
    Naminite na moj blog, imam blog nagrada za vas:)

    OdgovoriIzbriši
  16. Na mom blogu je nagrada za tebe, a motiv bi mogao da se nađe na nekoj dečijoj lampi, a iako se ne nađe, nema veze. Tvoja je u svakom slučaju.

    OdgovoriIzbriši
  17. Olá boa noite,
    Vendo seu blog, gostei muito da criatividade parabéns, então já te sigo.
    Me visite e se gostar fique por lá também ...

    Um Abraço!
    RioSul
    http://www.riosul2012.com/
    http://brasilbao.blogspot.com.br/

    OdgovoriIzbriši
  18. Ti auguro un 2013 che inizi bene, prosegua come desideri e che termini con grandi soddisfazioni.
    Ti auguro di camminare su una strada chiamata vita, di inciampare in una pozza chiamata fortuna, di cadere in un abisso chiamato felicità.
    Ti auguro un amore sincero accanto a te che sappia comprenderti e guardarti nel cuore con amore
    per ciò che sei.

    OdgovoriIzbriši
  19. I kako je prošlo? :) Divni su ti uratci, satovi su mi isto super ^^

    Moj nail polish blog nails-and-more.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Un felice week end per Te...ciao

    OdgovoriIzbriši